Collage beauty

Collage beauty

donderdag 1 november 2012

EOTD: Simple Everyday


Vrijdag, 25 oktober 2012. Een doodnormale dag voor Renate. Ze staat op , propt een broodje naar binnen en gaat vrolijk verder met haar ochtend routine voor make-up:


  1. Knuffelen van de stash kast
  2. Al mijn make-up bij de naam begroeten
  3. Elk make-up product even een eigen momentje geven met een kus en knuffel
  4. Liefdevol kijken naar je kindjes die al zo groot worden
  5. En vervolgens mijn gezicht weer lekker vol kladderen
Zo. Dit is mijn ochtendroutine! Vol liefde vind je ook niet? Haha. Ik was vorige week lekker even vrij dus had ik alle tijd om even wat looks te maken! Natuurlijk heb ik hier ook even wat kiekjes van genomen. Ik ben best wel blij met het eindresultaat. Simpel, Dagelijks maar toch net wat meer dan alleen mascara en eyeliner. 


 Ik heb voor deze look mijn geliefde Sleek palette gebruik in Storm. Een prachtige palette met kleuren om een smokey eye te maken of een rustige look!


Ik heb op het bewegend ooglid een zacht zand kleurtje gebruikt. In de crease van mijn oog een knallende blauw om het net even wat meer kleur te geven. En zachtjes in de arcadeboog bruin. . 


En natuurlijk niet te missen een klein beetje oogpotlood in de bovenste waterlijn en licht aangebracht op het ooglid. Ik gebruik nu nog een prut potloodje van de zwarte markt. Dus de kleur is heel licht. Ik ga vandaag een nieuwe kopen! Prut ding...


En hier nog een kiekje waar je het goed kan zien! Ik vind het een mooie rustige look geworden. Op de laatste drie foto's komen de kleuren minder goed over . Maar dat komt omdat ik even aan het spelen was met het licht en waar ik het beste kan fotograferen. 

Wat vinden jullie ervan? 

Kusjes Renate!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten