Collage beauty

Collage beauty

maandag 9 juli 2012

Tag: Been here, done that

Jaaa, de zomervakantie is officieel van start gegaan! Langzaam vertrekken de eerste mensen richting het zuiden om daar hun zuur verdiende spaar centjes uit te geven aan ijsjes, pretparken en natuurlijk om het huisje/hotel/staanplaats te betalen. Ik kwam vandaag een hele leuke tag tegen die ook te maken heeft met vakantie namelijk Been here, done that. Het leek me erg leuk om een aantal vakantie  vragen voor jullie te beantwoorden.

Welke landen van de wereld heb je bezocht?   
Nederland (haha) , Luxemburg, Frankrijk , Engeland en Spanje.
Welke bestemming staat bovenaan je vakantielijstje?
oooh, hemeltje, Welk land staat er echt met stip boven aan? Ik heb geen flauw idee. Ik ben gek op alles wat met vakantie en zon heeft te maken. Dus alle landen waar de zon schijnt vind ik prima! Wel wil ik heel erg graag nog een keer naar een Aziatisch land.
Wat is je meest ideale vakantie ?
Het typische zon zee en stand doet het natuurlijk altijd goed. Maar ook een sportieve vakantie lijkt me erg leuk. Of een kamp . Of een jongerenreis. Ik bedoel een vakantie is toch altijd wel leuk?
Welke plek vond je zo leuk dat je er nog een keer heen wilt? 
Spanje, senorita! Ik ben hier nu al ongeveer drie keer heen geweest en ik blijf het een heerlijk land vinden. De mensen, het eten, de prachtige stranden en leuke tentjes. En nog steeds ben ik er niet uit gekeken!




Met wie ga je meestal op reis? 
Ik ga elk jammer nog gezellig met mijn ouders mee.
Met wie zal je nog wel eens op vakantie willen gaan ?
Tja, Zac Efron? Ryan Gosling? Paul walker! Oelalal. Met hun wil ik maar al te graag een vakantie'tje delen hoor. En vooral een dagje naar het strand gaan. Show me the six pack!^^
Ben je wel eens in Nederland op vakantie geweest? En zo ja, waar dan ?
Ja, vroeger toen ik klein was gingen we elk jaar naar Zeeland.
Ga je liever naar een attractie park of een dierentuin? 
Ugh, ik haat dierentuinen. Een beetje kijken hoe die dieren daar lopen te poepen en slapen. Nee, niks voor mij. Zet mij maar in de goliath in Walibi World en je maakt me hele dag goed. (:
Zou je liever een ski of een zon vakantie willen hebben ?



ZON! Ik vind skieen best wel leuk om te doen, maar na dat ik een keer van een berg ben af gevallen . (De instructeur zei nog; weet je zeker dat je weet hoe je moet remmen? Ik: Ja hooor, natuurlijk weet ik dat. Gewoon een pizza punt maken van je ski's . Zo lastig kan het niet zijn. ) Dus ik hup, van die berg af. Jammer genoeg kwam ik er achter dat ik toch nog niet zo goed wist hoe ik die pizza punt moest maken. En aan het einde van de berg eindelijk tot stil stand kwam door op de grond te kletteren. En natuurlijk ga ik dan met me domme kop die hele berg weer omhoog lopen inplaats van de lift te nemen. Whats wrong with me?
Naar welk land ga je dit jaar op vakantie? 
Spanjee!
Waar zou je nooit naar toe willen gaan? 
Ik zou overal wel naartoe willen gaan! Behalve waar het levensgevaarlijk is.

Zo, en dit waren alle vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik ben erg benieuwd geworden waar jullie naar toe gaan! 


Dikke kus, 
Renate

1 opmerking:

  1. Leuke tag! Zou ik 'm misschien ook mogen doen op mijn blog?

    x
    p.s er is een give-a-way bezig op mijn blog misschien wil je meedoen?
    lifelaughandhappiness.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen